Selasa, 19 Julai 2011

PUISI BISIKKAN ALAM MAYA

Sayang......

Maafkan lah aku sayang,
membuat diri mu merasa bimbang,
diri ini hanyalah bayang-bayang,
setitis kasih mu aku menumpang.

Sayang...

Sayang yang aku kasihi,
di alam maya penuh misteri,
kehadiran mu sentiasa ku nanti,
setiap saat aku..... aku merindui.

Sayang....

Andai aku diberi berkesempatan,
ku genggam tangan mu takkan ku lepaskan,
biar pun jauh dari pandangan,
diri mu tetap dalam ingatan.

Sayang....

Ketahuilah aku,
diri ini sepi tampa diri mu,
bayang mu hadir disetiap penjuru,
betapa siksanya hidup ku tampa diri mu.

Sayang...

Maafkan lah aku,
jika ini yang terakhir bagi diri ku,
mengharapkan kasih yang berlalu,
meniti kesedihan berhati pilu,
oohhh......sungguh pilu.

Sayang....

Dihati ku ini penuh harapan,
langkah-langkah ku semakin berkurangan,
dari sebuah kenyataan yang menyakitkan,
dari ku salam yang tak kesampaian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan